HomeCategoryمقالات مدیریتی

چگونه نشان دهیم که عاشق مشتریانمان هستیم؟

چطور مشتریان خود را دوست می‌دارید ؟ (شاید اگر بدانیم که خود و دیگران را چگونه دوست می‌داریم، پاسخ به این سوال آسان‌تر باشد). این سوالی بسیار ساده است که به پاسخی ساده و شفاف نیاز دارد. اما واقعا بیانش دشوار است. زیرا دوست داشتن و عشق ورزیدن ، عنوانی عاطفی است و در اندازه‌گیری...

بدیهی است که در دنیای پر تحول و متغیر امروز ،موفقیت سازمان ها و بنگاههای اقتصادی از طریق فعالیت های همزمان به دست می آید. کنترل به موقع و مناسب موجودی انبار و مواد اولیه، تولید و خدمات پس از فروش ،فعالیت در سطح بین المللی ،تحقیقات و نوآوری در محصولات ،بازاریابی ،حسابداری وکنترل ریسک...

هنگام بروز رکود مالی در این مقاله انواع استراتژی های مالی تعریف و معرفی می شود. تمرکز این مقاله بر روی چگونگی مدیریت شرکت و اتخاذ استراتژی های مناسب هنگام رکود اقتصادی و ورود شرکت ها به مرحله ی اضطرار مالی و افزایش ریسک کل است. بدین منظور ،شرایط رکود اقتصادی و اضطرار مالی توضیح...