مدت زمان تغییر آدرس شرکت

فروردین ۲۶, ۱۳۹۵by admin0

در اکثرشرکتهای سهامی خاص و مسئولیت محدود ،پس از بند ۳ اساسنامه تبصره ای قید شده که در آن اختیار تغییر محل شرکت را به هیئت مدیره نیز می دهد ،این تبصره بدین شرح است که هیئت مدیره می تواند به هرکجا که صلاح و مصلحت است آدرس شرکت را تغییر دهد و شعباتی برای شرکت تاسیس نماید.
اما به غیر از هیئت مدیره مجمع عمومی نیز می تواند محل شرکت را تغییر دهد ،منظور از مجمع ، سهامداران و یا شرکاء در شرکت می باشند که با تشکیل صورتجلسه ای با نام مجمع عمومی فوق العاده نسبت به تغییر محل شرکت اتخاذ تصمیم می نمایند.

به طور کلی برای تغییر آدرس شرکت پس از تنظیم و امضاء صورتجلسه باید نسبت به ثبت سامانه ای صورتجلسه از طریق آدرس اینترنتی http://irsherkat.ssaa.ir/ اقدام نموده و سپس مراحل پستی و بارگذاری بارکد پستی در سایت را به درستی و طبق ضوابط اداره ثبت شرکتها انجام داد، پس از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها حدود ۱۰ الی ۱۵ روز زمان لازم است تا کار آگهی گردد.
پس از تغییر وضعیت پرونده در سامانه به ((ارسال شده برای صدور آگهی)) می بایست با مراجعه به اداره ثبت شرکتها و پرداخت هزینه های قانونی نسبت به اخذ آگهی تغییرات اقدام نمود.
مرحله پایانی تغییر آدرس پرداخت هزینه روزنامه رسمی می باشد،پس از پرداخت هزینه روزنامه رسمی ۵ روز کاری زمان لازم است تا روزنامه تغییرات به چاپ برسد و اینگونه مراحل تغییر آدرس شرکت خاتمه می یابد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های ۸۸۶۲۰۳۰۵۰ و ۸۸۶۲۰۳۰۶۰ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق مشاوره آنلاین سوال خود را بپرسید.

 

Leave a Reply