روش های تمدید علامت تجاری

اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵by admin0

 

فردی که تقاضای تمدید را دارد، باید با مدارک و گواهی درخواست تجدید علامت که خریداری کرده است و اظهار نامه ثبتی علامت تجاری به مراکز مربوطه جهت تمدید اقدام کند.

مسئول اداره ثبت مسئول و کارشناس را تعیین می کند و درخواست تمدید را در دفتر ثبت می کند و درخواست تکمیل مدارک برای بایگانی کردن را صادر می کند.

کارشناس مدارک کامل شده را تحویل گرفته و مبلغ و مراحل مالی توسط بخش حسابداری انجام می شود. و فیش ها مهر می شود و همچنین حق چاپ نیز باید پرداخت شود.

بعد از تسلیم اظهار نامه و امضا شدن آن توسط مسئول مربوطه و امضا شدن آگهی به بخش ماشین نویس اداره داده می شود. و بعد از انجام مراحل مشخص در دفتر ثبت علامت تجاری ثبت می شود .

بعد از تائید شدن و تمام شدن مراحل و تکمیلی مدارک گواهی تجدید علامت صادر می شود و به وکیل آن شرکت با  فرد متقاضی تحویل داده می شود.

Leave a Reply