خبر خوش استخدام در وزارت بهداشت

فروردین ۲۱, ۱۳۹۵by admin0

قائم مقام وزیر بهداشت از صدور مجوز استخدام ۱۷ هزار نفر نیروی انسانی در وزارت بهداشت برای سال جدید خبر داد.
به گزارش افکارنیوز، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت گفت: در دولت یازدهم به دلیل بالا رفتن سرعت بیمارستان‌سازی و با توجه به اینکه سال ۹۵ سال طلایی برای تحویل بیمارستان های جدید است به همین دلیل وزارت بهداشت نیازمند نیروی انسانی بیشتری برای خدمت رسانی به مردم در بیمارستان‌های تازه ساز است.

وی با اشاره به نیاز مبرم بیمارستان ها به نیروی انسانی افزود: در حال حاضر بعد از حدود یک سال و نیم تلاش مجوز استخدام ۱۷ هزار نیروی انسانی صادر شده اما ما نیازمند دو برابر شدن این رقم استخدام هستیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در ادامه گفت: سیاست وزارت بهداشت این است که حتی‌المقدور به کارگیری نیروهای انسانی را به صورت خرید خدمت از بخش خصوصی و تعاونی‌ها انجام دهد کما اینکه در مراکز بهداشت جدید این کار صورت گرفته اما در برخی بیمارستان ها استخدام اجتناب ناپذیر است. که امیدواریم با افزایش نیروی انسانی خدمت رسانی مناسبی به مردم داشته باشیم.

قائم مقام وزیر بهداشت تشریح کرد: با توجه به سیستم باز نشستگی در وزارت بهداشت ما نیازمند جایگزینی برای افراد بازنشسته هستیم و همچنین افزایش تخت‌های آی سی یو و راه انداختن اورژانس‌های مناسب نیاز به نیروی انسانی را چند برابر می‌کند.

حریرچی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که قرار است استخدام شوند به محض اینکه مراحل اداری آزمون و مراحل اداری تائید مدرکشان طی شد در مراکز مربوطه مشغول به کار می‌شوند.

Leave a Reply